Etusivu
Selkosivuilla on tietoa, uutisia ja tarinoita selkosuomeksi.
Voit lukea esimerkiksi Euroopan Unioniin, terveyteen ja vapaa-ajan viettoon liittyvistä asioista.
Näille sivuille on koottu myös selkokielisiä esitteitä. Monia esitteitä voi tilata Selkokeskuksesta ilmaiseksi. Tilaa esitteitä tästä!
Sivuilta pääset lukemaan Selkosanomia ja voit myös tilata lehden.
Näillä sivuilla on esitelty vain uusimmat selkokirjat. Selkokeskus myy selkokirjoja omilla internet-sivuilla. Sivuilla on esitelty enemmän selkokirjoja. Pääset selkokirjakauppaan tästä.
Selkokeskuksen toiminnasta ja selkokielen teoriasta löydät tietoa Selkokeskuksen kotisivuilta.
Selkokeskus on myös Facebookissa.
Tietoa muista selkokielisistä internetsivuista löytyy osoitteesta www.selko.fi.
Mitä mieltä sinä olet Papunetin selkosivuista?
Kerro meille mielipiteesi! Se auttaa meitä kehittämään näitä sivuja paremmiksi. Voit kertoa mielipiteesi esimerkiksi Palaute-sivun avulla.