Sisällön alkuun

Selkouutiset

Selkouutisten verkkolehti ilmestyy joka toinen viikko. Uusimmassa numerossa (numero 13, ilmestynyt 23. kesäkuuta 2009) kerrotaan muun muassa Itämeren tilasta ja Aku Ankan juhlavuodesta. Verkkolehden löydät Uusin numero -linkin takaa.

Nyt voit ilmoittautua Selkouutisten lukijaraatiin. Raadin jäsenenä voit kertoa mielipiteesi lehden sisällöstä ja ehdottaa juttuja tuleviin Selkouutisiin.

Selkouutiset ilmestyy nyt kokonaisuudessaan internetissä myös niin sanottuna näköislehtenä. Voit tutustua näköislehteen osoitteessa www.digipaper.fi/selkouutiset. Lehden lukeminen vaatii rekisteröitymisen.

Juttuarkistossa voit tutustua aiemmin julkaistuihin artikkeleihin. Arkistossa on kymmeniä kirjoituksia, ja jos tietokoneessasi on äänikortti, voit myös kuunnella niitä luettuna.

Äänestyksessä kysytään, milloin vietät mieluiten kesälomasi.

Papunetissä julkaistaan kysymyksiä, jotka liittyvät Selkouutisten sisältöön. Tavoite on tarjota lukijoille tietokilpailu ja samalla helpottaa opettajien ja ryhmänohjaajien työtä. Löydät kysymykset Uusin numero -linkin takaa (viimeisenä juttulistassa). Kesän kysymykset kattavat lehdet 11-16. Seuraavat uudet kysymykset julkaistaan lehden 17 sisällöstä. Lehti ilmestyy 18. elokuuta.

Selkouutiset toivottaa lukijoilleen kaunista kesää!